28 januar 2011

Kort til DT-Call i Stämpelkällan!

For noen dager siden tittet jeg innom Stämpelkällan og så at de ønsket flere personer som DT, og jeg tenkte at dette må jeg være med på, har aldri vært DT så det hadde vært spennende om jeg er så heldig at jeg blir trukket ut, men det er mange som ønsker å være med så vi får se. Ta en titt innom Stämpelkällan og se på kortene til de andre som er med i denne konkurransen, mange fine der!


Jeg har laget ett konfirmasjons Staffeli/Easel kort til utfordringen , med denne søte engelen til Stämpelkällan. 



Utstyrsliste:

Kartong: Bazzil, Panduro Basic

Mønsterark: DCWV - The Rustic Stack

Dies: Spellbinders

Punch: EK: Bladpunch, border og photocorner, 
Retro Flower (den minste) og
Nellie Snellen blomsterpunch, 

Pynt: Blonde fra Hjerteboden, halvperler og bånd fra Nille, 
brads fra Papirloftet, rondeller fra Kuttut, 
roser fra Mulberry og Storyteller
Glitterlim

Motivet er fargelagt med Promarkers, har hatt glitterlim på vingene
Den største blomsten, bladene og blonden er farget med Glimmermist
Teksten er printet ut.



4 kommentarer:

  1. Kan tenke meg at det passer deg. Lykke til i "utvelgelsen" som designer til "Stempelkällan"! ;)
    Fint konfirmasjonskort. Litt anderledes med engelen. ;)
    Ha en kreativ helg!
    *Klem*

    SvarSlett
  2. Hei Gry!
    Det hørtes spennende ut å være DT. Håper du blir en av de utvalgte.
    Artig kort du har laget nå, ser ut til at kreativiteten blomstrer hos deg nå om dagen.
    Klem fra Liv

    SvarSlett
  3. Hei! Tusen takk for hyggelige kommentarer!

    Nina: Jeg skulle ønske at det ble en kreativ helg, men blir nok en "ryddehelg", huset trenger en relativt stor vask!

    Liv: Jeg håper også på å bli utvalgt, men det er mange flinke kortlagere som deltar, så konkurransen er hard!

    SvarSlett
  4. Hej Gry! Jag hittar ingen mail-adress till dig... Tyvärr blev det andra som blev valda tll DT, MEN jag undrar om du vill vara gästDT för oss under jun-aug?
    Maila mig: susanne@stampelkallan.com
    Kram San

    SvarSlett

Thank you for the comments! :-)