03 mai 2011

Mitt første DT-kort hos HeidisHobbystuggu!
~~~~~~~~~~~
My first DT-card at HeidisHobbystuggu


Denne utfordringen er en skisse, her er mitt kort:


Jeg har brukt et sweet Pea Stempel, fantastiske stempler!
Det lilla mønsterpapiret er fra Penny Lane, det gule er Maja Design.
Som vanlig er stempelet fargelagt med promarkers!

Ta en tur innom bloggen til HeidisHobbystuggu og ta en titt på hva de andre DT'ene har funnet på!

Og kom igjen og delta på Skisse-utfordringen!!!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I have used a Sweet Pea stamp again, gorgeous stamps!
The lilac patterned paper is from Penny Lane, the yellow is from Maja Design.
As always the stamp is coloured with Promarkers/touch markers.

11 kommentarer:

  1. Beautiful. I love the colours in fact I love everything about it xx Jan

    SvarSlett
  2. what a gorgeous colour combo - so pretty
    Thanks for joining us at LCI this week
    Lisa x

    SvarSlett
  3. Oooh the flowers on the image and the 3D ones so perfectly match on your card that the bottom yellow flower on the image seemed to be an embellishment at first sight... Great card, thanks for playing with us at Ladybug Crafts Ink challenge!

    SvarSlett
  4. Thats just gorgeous, very pretty card. Thanks for playing along with us at LCI this week.
    Pinky

    SvarSlett
  5. Beautiful card. Love your colors. Thanks for joining in the LCI Challenge this week.

    SvarSlett
  6. Great card hun!Thanks for joining us at Craft Your Passions!!Hugs Tanya

    SvarSlett
  7. Flott kort du har laget! Herlig farget jente! Koselig å titte innom bloggen din siden vi er i samme DT.Jeg kommer garantert innom flere ganger!
    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig kort! Og for noen herlige farger du har valgt her :)(
    Tuusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Yvonne

    SvarSlett
  9. Nydelig kort. Elsker fargekombinasjonene dine;)Spennende at vi er på samme DT team. Kommer til å stikke innom her flere ganger;) Klem Bettina L.

    SvarSlett
  10. Vakkert..vakkert♥!!:) Du er såå flink Gry, og jeg gleder meg til å se hva du kommer opp med nå når du har fått tak i favoritt puchen min♥!!:))
    1000 takk for aat du deltar hos "In A seet Pea Deam, og lykke til!:)
    Go'klem, Ellen

    SvarSlett

Thank you for the comments! :-)