22 januar 2012

Eskekort

Her har jeg lagd ett telys eskekort, jeg falt helt for malen til Randi , og måtte prøve den, jeg har lagd esken større for å få plass til alt jeg ville ha oppi esken :-). Jeg har brukt Tropical florish die fra Cherry Lynn til bladene, bare klippet den opp i passende biter.
Motivstempel er fra Sweet Pea, God Jul fra Stämpelkällan, og tekststempel inni kortet fra Northstar
------------------------------------------------------------
I have made a "boxcard", I have used Randis tutorial, have made the box in another size, to get room for everything I wanted to put in the box.  I have used tropical florish die from Cheery Lynn, have only cut it in pieces.








Bazzil
Mønsterpapir: Kort & Godt
Dies: Cherry Lynn, Spellbinders
Punch: MS
Other: Perler, glitterlim, roser, telys, 

Motiv er fargelagt med promarkers/flexmarkers.



Entering my card in these challenges:


Promarker Norge - #1 - Fargelegge med rosa + en valgfri farge, jeg valgte grått.
Sweet Pea Stampers - Baddabling
Kort O Mania - #55 - Søtt Som Sukker

11 kommentarer:

  1. Wow this is wonderful! What a nice gift box! Your creations are all so elegant. Thanks for entering the Cheery Lynn Designs Snowflake Challenge.

    SvarSlett
  2. This is beautiful, Gry! I bet the recipient loved it! Hugs, Lesley

    SvarSlett
  3. Så lekker, flott pyntet.
    Takk for at du deltar hos Scrap'a'long.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  4. Wow, so beautiful card! hugs Sandra

    SvarSlett
  5. Et hærlig kort du har laget til utfordringen vår hos ProMarker Norge.
    Nydelig motiv og kjempefint fargelagt.
    Takk for at du deltar, Gry.

    SvarSlett
  6. Utrolig søt eske du har laget her Gry og jeg liker denne varianten med plass til telys og teposer. Utriolig gjennomført.

    Takk for din deltakelse hos SPS.
    Hilsen REnate

    SvarSlett
  7. Thanks for playing at Sweet Pea Stampers.
    Hugs Nataliya

    SvarSlett
  8. Så lekkert! Nydelige farger og motiv!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos Scrap'a'long!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett
  9. Fantastisk flott kort med masse fine detaljer, takk for at du var med på PMN sin første utfordring! :)

    Klem Ida

    SvarSlett
  10. Her var det forandringer siden sist. ;) Flott!
    Lekker eske du har laget!
    Men jeg ser at Twinnings har kommet med hvitt te i poser! Spennende! ;) (Som den tedrikker jeg er.)
    Lykke til i utfordringene!

    SvarSlett
  11. sier som på reklamen: ''goregous, goregous, goregous!! :D :D
    takk for at du deltok på vår utfordring 55 hos kort o mania!
    klem fra linda s l

    SvarSlett

Thank you for the comments! :-)